Više informacija na broj: 098 782 549

Opći uvjeti poslovanja

Home »  Opći uvjeti poslovanja

Ugovaratelj putovanja – prijevoza putnika je osoba koja sklapa ovaj ugovor u svoje ime i za svoj račun ili u
korist treće osobe. U slučaju sklapanja ovog ugovora u korist treće osobe kao putnika, tada putnik stječe vlastito i
neposredno pravo prema organizatoru putovanja/davatelju usluge, koji je u obvezi ispuniti prema putniku ono što
je ugovaratelj putovanja uglavio u korist treće osobe. Ugovaratelj putovanja – prijevoza putnika jamči i odgovara
za istinitost i točnost svih podataka koje je dao posredniku/organizatoru putovanja – prijevoza putnika, te jamči
da je svrhu realizacije ugovorenog putovanja/usluge ovlašten od putnika/stranke dati njegove/njezine osobne
podatke i prihvatiti sve zakonske obveze koje proizlaze iz ovog ugovora i pozitivnih zakonskih propisa.
U slučaju kašnjenja dolaska vozila na polazište duljeg od 1h, dužni smo Vam isplatiti naknadu u iznosu od 10% cijene karte.
Za gubitak stvari i prtljage putnici su dužni obavijestiti
poduzeće u roku od 6h.
Za sve prigovore koji su upućeni od strane ugovaratelja prijevoza, obratite nam se na službeni email ili na naš kontakt broj telefona. Na prigovore ćemo Vam odgovoriti u roku od 15 dana od dospijeća navedenog.